TJA TJA BLOGGEN!

Hahah nej skojade bara, absolut ingen tjatja bloggen här inte!
utan här kör vi allll röck n' röööll!

Astrid Astrid Astrid, tjejen ..HON HAR FÅTT MIG OCH BLOGGA,
hon är underbar, bara så att ni vet liksom :D
Dock! absolut inte lika fantastisk som mig (a) skojar ba!
Och btw JAG VET ATT JAG MÅSTE FIXA DESIGNEN MEN
JAG PALLAR BARA INTE SÅ DET FÅR TYP NÅGON SOM KAN
DET BRA GÖRA ÅT MIG! SÄG TILL OM JUST DU ÄR INTRESSERAD :D
See how I totally did a TV thing there? "JUST DU" HAHAHA!

Sen får ni också gärna komma med förslag om vad ni vill att vi mer ska skriva om!
och nya kategorier eller så :)

~
about min obsession med erik,
ni är ju mina bästa vänner,
nu får ni fan ta och stå ut med det!
Det var en risk ni tog på egen hand
när ni började på josefinaskolan för 8-9 år sedan!
JAG ÄLSKAR DIG ERIK, hihi jag bara var tvungen! <3
     
/Sana Z Ariai, puss på era släta rumpor med celluliter! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0