Astrid snyltar på Sanas blogg...

Hej!

Jag heter Astrid Osarsson och är en utav Sanas nära vänner! Kommer nog att snylta lite på Sanas blogg i framtiden för jag älskar att skriva! Grejen är bara att jag inte riktigt har berättat det för henne än...

Måste bara börja med att skriva att vi alla i Sanas närhet är lite smått oroade över hennes besatthet av Erik Grönwall. Ni som läser bloggen vet vad jag menar... Men vi får hoppas att det är en fas... haha!

Igår var jag och Sana möte och måste säga att Sanas drivkraft... WOW! det är något att beundra! Bestämmer hon sig för något, jaa då jävlar kör hon på det tills det är genomfört!


Nu ska jag sticka från min datastol innan min röv blir helt platt...

KRAM /Astrid aka $uperWomen

Kommentarer
Postat av: bloggdoktorn

Hej! Ni verkar som två söta flickor! tyckte att Astrids inlägg var mycket humoristiskt!



Vill ni ha några tips på hur ni kan förbättra bloggen borde ni liva upp stämningen lite, fixa designen och så. Kanske inte bara fokusera på erik gränwall. ha gärna kvar kategorin men skriv om lite andra saker också!!



Ha det bra och lycka till i framtiden.!



/bloggdoktorn

2010-09-15 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0