Praoveckor 46-47

Shulululuuuuuuuuuuuu bloggen (:
we do it alfadji style..

Jag har massor o massor mer än massor att berätta.. men jag vet faktiskt inte varför jag skippar att blogga men man har helt enkelt inte lust ibland :P .. jag har tänkt på att sätta ut min hedersmords uppppsaatts (:
vad tycker vi om det? hmm..?!

Anyways nu de här två veckorna ska jag praoa, en vecka här i linköping och en vecka i fittja på lysmasken, DÄR JAG ÄR UPPVUXEN! I'm loving it.. älskar småbarn that's just the way it is (;

OOOHHJUSTE! glömt berätta om ELEVRÅDSKONFERANSEN i Järna.. Men hellu What happens in Järna stays in Järna :P

Man är endast uttråkad om man lyckats läsa ända ner hit på inlägget -.-

/Sana Z Ariai <3

Kommentarer
Postat av: mysan

a men fyfan sana men ser knappt vad man skriver för kommentar för erik är till och med där, skyll dej själv om de blir fel skrivet!, men men du har en skön blogg om du hade lite mindre erik och mer blider tycker jag!



// mysan!

2010-12-04 @ 19:25:10
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0