TRÅKIGT MEN SANT

Konstigt att jag fick värsta lusten att blogga efter så lång tid.
Jag menar inte igår o idag men perioder där man bara inte orkar
och ibland då man inte kan låta bli :)
Anyways så ska jag ha en skit dag idag.. nej oops får inte säga så
vi skulle ju hålla oss positiva här!!!
Idag ska jag plugga eftersom att jag ska börja underbara skolan imorgon ;)
Och direkt så har jag matteprov i bråk och alla sorters bråk..
Inte bråk som i fight utan bråk som i tre fjärdedelar. :)
Well och sen så ska jag skriva färdigt en uppsatts och börja på en annan.

Amen jo, ni fattar nog poängen, by now.. <3:)

SEE YOU LATER ALIGATOR ELLER HUR DET NU ÄN STAVAS :)

/ Sana Z Ariai<3

Kommentarer
Postat av: e

sv; haha nja tisdagen kanske inte var den bästa men men, idag har varit ganska lungt så :)

tack vad glad jag blir :D

2010-01-06 @ 16:21:15
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0