SHOPPIIIING, LÄXOR OCH BESATTHET.

TJINGELING :)

Jag dör, jag ser bilder på erik grönwall :(
inte bara på honom utan han med andra !!!
Jag är faktiskt glad för att det går bra för honom, i really am!
Jag önskar jag kunde vara i något varmt land och ba SHOPPA unika saker,
en tjej som jag älskar att fynda dvs hitta billiga roliga och konstiga saker, de är ju konsten!
Dagen idag kommer inte vara super, men bra kommer den vara, remember to stay positive. Jag ska skriva en uppsatts om sex innan äktenskapet i olika kulturer ;)
Veeeeeeeery fuuunny huh ?.. nja inte riktigt ;D
My obsession with Erik Grönwall continues, sad but true.
By the way i start to love Sabinas blog.

Skulle inte banga på en kropp som hennes asså ;) men iförsig hon har varit miss world.

/ Sana Z Ariai<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0