Saral, idag, Zohan, igår.. mitt liv again

I've got the chance to call her: MOSTER SARAL, but I call her Saral ;)
sralsari
You don't mess with the Zohan:


Hej! Igår kväll så åkte jag med moster Saral.. in till stan och hämtade mobilen.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD VA TIDEN INTE GÅR NÄR MAN VÄNTAR PÅ NÅGOT!
Men fick tillbaka mobilen av en jätte snäll kille/man han var runt 25-26..
Sen så kom jag hem, alla ska resa bort så det blir jag och Saral ensamma hemma hela veckan..
det ska nog bli kul ;)<3 Efter det, när jag hade ätit och kollat på när alla packat så tittade jag på
Jiddra inte med Zohan- den var kul men jag somnade haha!
Vaknade klockan halv 6 då alla skulle åka typ vid 6.. de va kul
och jag fick rejäla pussar av lilla Vinosh<3 Sen när alla åkt så duschade jag, 6 på morgonen!
Jag gick och la mig efter det och vaknade nu..:)
En kortfattad historia om dagen igår och idag- hope you enjoyd it!

/Sana Z Ariai<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0