MITT HEMLAND

Kurdistan, ett land jag älskar utan att jag har: Varit där, Sett det eller vet historien om det.. konstigt huh?
Anledningen är väl att Iran tog över en del av vårt land, den delen jag eller mina förfäder kommer ifrån och den delen är stor och en liten bit av den ser ut såhär:

Vacker huh?

Pappas och mitt avtal:
Om min lilla syster kommer få åka (för man behöver visum för att åka dit och jag har inget och den ända som kan skaffa det är pappa, han vägrar för att... a för att. Men han måste skaffa den till mig om min syster får den) till Iran så ska jag också få det, alltså skaffar han visum till henne skaffar han till mig. Pappas fru ska åka i sommar med min syster dvs att jag får VISUM yyyyyeaaaaaaaaaah:)
Vill träffa resten av släkten där, dvs 10 000 personer som jag aldrig kommer lära mig namnen på, tror jag.
Aaa jag längtar, puss på era rumpor :)<3


/Sana Z Ariai<3

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Jag är från iran höhöhö =)

2010-01-17 @ 17:06:01
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0