Min älskling i örebro :)

Hej, kom hem till shipall o gänget för ett tag sen och åt dolma.. Vet ni varför jag befinner mig i örebro då?
Förklarar inte rubriken allt? Näj kanske inte, men det är iaf så att ERIK GRÖNWALL var och är här.
Jag duug!(dog)... här kommer lite bilder.. Jag var där med shipall.
Detta ägde rum i ÖBAB Kia, det uppfattade vi klart o tydligt då de tog chansen att göra reklam
gång på gång ba för att de va så många där, dom fattade tydligen inte att alla var tonåringar o var där för idol-finalisterna :) men iaf.. bilder:

























Det var nästan alla.. Jag var ganska nöjd.. ser ni att han håller i kalendern jag gjort.
Haha o där ligger skivan jag höll på att glömma :)

/Sana Z Ariai<3

Kommentarer
Postat av: shipall.

pajas.

2010-01-31 @ 17:33:11
URL: http://shipzs.blogg.se/
Postat av: roza

haha guud va kul o jätte snygg bild<3

2010-01-31 @ 19:12:26
Postat av: e

fina bilder ^^

2010-02-08 @ 00:15:33
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0