måndag? haha nej torsdag :)

NÄMEN TJENARE.. :D
Här sitter jag i skolcafeterian med Kajsa, Elin, Astrid, Christine, My och Simona
VERY NICE :)
Det har börjat en ny grabb i klassen som heter David, inte en riktig heting men helt okej ;)
Tabben idag är väl att jag trodde det var Måndag, you know me the dumb one :I
Det är en underbar miljö här dock väldigt kallt ;D
Där borta står klumpen som består av:
Erika, Patrik, Martin(som jag inte sett på LÄNGE), Tim, Viktor, Johannes, AlbinM, David, Axel och Jacob ja och många andra egentligen men inget intressant. Och här går två tjejor från 7:an som har samma hoodtröja.. :)
Kommer ihåg när man tyckte det var så kul att klä sig lika.. roligare än såhär var inte min skola just nu :)

JOSEFINASKOLAN FOR THE WIN..

/Sana Z Ariai<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0