M or T

Tänkte blogga lite om kändisar, lite oftare dvs :D.. idag blir det TEEN CELEBS.
Själv tycker jag VÄLDIGT mycket om Taylor Swift, som är blondinen om ni inte har koll.. men tycker INTE ALLS då menar jag verkligen inte alls om Miley Cyrus.. 

Jag gillar Taylor för att: Hon har rösten, she got the look.. och hon är rolig och god.

Jag gillar inte Miley för att: Hon pratar sjukt irriterande, hon är inte fin och she stole my boy- i had a huge crush on Nick Jonas at the time HAHAHAHA :(

Ryktet går:
Att Miley har nakenbilder (men gud det har typ alla kändisar, so? det är väl deras ensak)
Att Taylor är tillsammans men Taylor Lautner, I REALLY HOPE SO!
Att Nick Jonas och Miley blivit ett par igen, NO WAY!
Att Taylor blev dumpad med ett 25 sekunder långt samtal av Joe Jonas.^

(DETTA ÄR VÄLDIGT GAMMALT, SO LAST YEAR.. MENMEN)
Vem tycker ni mest om?

/Sana Z Ariai<3

Kommentarer
Postat av: Evelina/Jorvik <3

Fin blogg :)

2010-01-18 @ 19:00:40
URL: http://jorvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0