IDAG

Hej ! Idag hamna jag i örebro, har tänkt komma tillbaka hit när Erik kommer, by now you guys should know who Erik is if you have been reading my blog. Så ja, jag önskar vi alla här kan köra maffia och ha kul ;) men vi får se.Jag läste ganska nyligen denna blogg: http://kjellhard.blogg.se som jag hittade från Eriks blogg och tyckte jag kände igen henne från Linköping-signerings-kön.. haha ja så gott minne har jag ;) Okej, Jag har inte så mycket mer att säga bara att läs hennes blogg den är riktigt bra ;).. Japp bye ?
ÄÄÄÄÄLSKAR DIIIIIIIG EEERIIIIKKKKKKK GRÖNWAALLL <3


GLÖMDE NÄMNA ATT JAG HITTADE DEN HÄR BILDEN PÅ PAPPAS DATOR, HÄR VAR JAG 6 ELLER 7 ÅR:)


/Sana Z Ariai <3
me loves you

Kommentarer
Postat av: sabina

Sv; hahaha. Människorna är underbara!

2010-01-04 @ 23:17:31
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: beyan

vaaa sööt sana, vilken skäön bild :D model redan när hon va liten ;)

2010-01-05 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0