ERIK GRÖNWALL

erik
Jag känner mig som en besatt 14åring som jag lovade mig själv att
aldrig bli, för man såg så desperat ut. Men en kille har lyckats fånga
min uppmärksamhet och han heter ERIK GRÖNWALL. Men det är
inte bara det här galna fanet som jag är.. utan jag ser upp till honom.
Han inspirerar mig med allt han gör, när han pratar, när han sjunger
till och med som person, hans personlighet är ju helt underbar?
Han verkar aldrig kunna bli arg eller såra/svika någon.
Jag tror jag börjar bli lite småkär i en ny artist haha, men Aaron Johnson
är fortfarande min lilla älskling :) För tillfället säger jag:
Det är
Erik Grönwall som gäller.

/ Sana Z Ariai

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah han är jätte söt!:D

2010-01-03 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0