bästa, år 2009

Allt har varit bra år 2009, jag har fått lära mig o tänka så.
Sätt värde på livet för att det är inte alltid allting går som man
vill o då ska man inte ba sitta och deppa. Poängen var 
tänk POSITIVT tänk FRAMÅT!
Så bästa(2009):

Dag: Alla dagar med Roza är bäst, men den dagen i ikano då vi såg/träffa ERIK GRÖNWALL.

Film: Måste säga New Moon.

Serie: Någonstans emellan Desperate Housewives, Greys Anatomi och Ugly Betty(kanal5-freak här)

Vän: Roza ofcourse?

Mode: Jeanslegging HELKLART!

Artist: Många tror nog jag skulle välja MJ eller Beyonce men näj, tänk framåt då blir det ERIK GRÖNWALL.

Årstid: Hösten, tror jag eller Våren.

Årets nykomling: Fortfarande Erik men Calle är också bra!

Låt: Higher, Viva la vida(Darin), Sweet Dreams eller Radio(Beyonce).

Pinsamma stund: Jag har ingen aning, det har inte varit ett så pinsamt år.
Men kanske när jag sa att jag hade lätt att skaffa prao men ingen tidning(bland 10) tog emot praktikanter(jag).

Och där tar tänket på min hjärna slut.
Så ciao, ha det så bra!<3
/ Sana Z Ariai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0