A or M

ang eller megmeg eller ang
Jag förstår inte hur människor kan jämföra dessa 2?
Ena är en självklar SKÖNHET och den andra vet jag inte.
Men helt seriöst har ni sett stulna år eller?
Om jag skulle valt skådespelar-talang så skulle det vara hennes.
Ni vet väl vem jag snackar om ?
Thats right ANGELINA VOIGHT JOLIE.
LOOOOOOOOOOOVE HER .. HELT SERIÖST HON ÄR GRYM!
Ska inte säga så mkt om Megan men jag tycker helt ärligt inte hon är
fin vacker eller så, snygg javisst men inte vacker.
Och kolla deras bilder.. who's the wannabe?
Om det skulle stå mellan dom skulle det var Angelina HELT KLART!


/ Sana Z Ariai

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tyckte Megan var klart mycket snyggare uppe på bilden till höger!

Men vi alla har ju olika smak :P

2010-01-03 @ 21:29:49
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: En vän i klassen

Megan är ju grymt mycket snyggare än Angelina :O

2010-01-08 @ 01:37:18
Postat av: S

Men man måste ju tänka på åldersskillnaden här :)

2010-01-08 @ 12:25:22
URL: http://szariai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0