DETTA VAR DE HEDERLIGA ORDEN

DETTA VAR DET SOM FICK MIG VARA VAKEN OCH HYPER
HELA LÅNGA NATTEN ;).. Jag känner en connection med erik nu!

Hej erik!  Jag träffade dig i linköping och örebro, jag gav dig en kalender om du minns?.. Du inspirerar mig för varje ord du säger, men nu till frågan:Det är ett halsband du alltid bär, vad är det för något? älskar och saknar dig så att det gör ont!/Sana Z Ariai<3

- Ja självklart minns jag det, tack! :) Halsbandet jag bär fick jag utav min mamma och pappa när jag fyllde 15 år. Där står mina personuppgifter, födelsedatum och namn.

Självklart så är jag superglad för detta men vill ha mer!..
Kom igen nu Sana NÖJ DIG MED DET DU HAR!
Han minns ju iaf mig!



/Sana Z Ariai<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge dej kvinna! du är besatt! det är fan inte normalt....

2010-09-15 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0