ABOUT A FABULOUS GIRL and A FABULOUS BLOGG

bloggerskan linnea

 

Rubrik

2009-10-10 @ 14:43:36
Sånt här blir jag glad utav, med tanke på att Megan Fox är en utav världens vackraste.
Egentligen vill man kanske inte vara lik någon utan att vara unik men Megan Fox, gärna!

----

Så skrev hon, ganska otroligt tycker jag.. UNDRAR NI VARFÖR?
KOLLA IN HENNES BLOGG http://rightherenow.blogg.se asså jag tycker faktiskt hon är grymt snygg ! men sorry ska jag vara ärlig så tycker jag du passar mycket mer i din egen hårfärg :)
och än en gång ska du veta att du är mycket mycket snyggare än megan fox men du påminner om henne mycket oxå ! Dessutom har hon en väldigt intressant blogg.. väldigt roliga inlägg för det är inte hela tiden om hennes vardag o vad hon har köpt.. det handlar om olika saker hela tiden och dom där jämnförelserna är roliga :D.. Kolla in den ett väldigt bra tips.
SJÄLV HITTADE JAG HENNE GENOM ATT:
google-a lite o sedan hitta bloggen welovetohate så klicka o kika in där lite
och där hade de ett sjukt sjukt fånigt klipp på kissie eller dessie eller fan dom heter så kolla jag på kommentarerna o där fanns denne vackra tjej :D

BILDEN KOMMER FRÅN BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj, tack så jättemycket! Vad gulligt sagt utav dig, blev jätteglad när jag läste!

Ang min hårfärg att jag passar bättre i min vanliga så är det dock min vanliga jag har nu. Fast inte lika mörk i verkligheten som på bild.



Tack igen, u made my day! :)

2009-10-27 @ 15:10:13
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0