My wonderful day

Idag har ja levt för idag.. mamma hana alla e här hemma nu.
Men älskade mormor jag saknar dig så de gör ont :/, vem ska
städa, laga din goda mat, ge mig värme, o allt sånt nu när du
inte är här, kom tillbaka från iran.. va ska du göra där t.ex?
äta mmmhm :(:(.. Förresten ja har upptäckt en ny talang !
Jimmy min älskade vän skriver dikter o han är fhan duktig ..
Här får ni en av dem on swedish and english  :

Eng:

 dream is the dream you dream of love,
 it's possible that you dreamed of where the
 heart can do that happened you had a
 dream about to wait in the future to
 see what is happening..

Swe:

dröm är dröm om du drömmer om kärlek
 kan det hända det du drömde om dit
hjärta gör att kan hände det du drömde
 om vänta i framtid se vad det händer..


Kommentarer
Postat av: Jimmt

du är en av dom bästa vän jag har känt :D

2009-05-23 @ 00:51:51
Postat av: jimmy

du är en av dom bästa vän jag har känt :D

2009-05-23 @ 00:52:34
Postat av: Sana

naaaaaaw, jimpan :)<3

2009-05-24 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0