Stäääääädning lölölö !

Hej !
Jag har städat heeeeeeeeela långa dagen idag, jag är ledsen :(
dels för att jag missade det goda 24 graders vädret och dels
för att min kusin o faster kom.. så jag trodde jag inte skulle ut.
Men då kom Joana min lilla söta gumma och då stack jag och
min kusin Soma Khaki ut.. Gissa vem jag såg ute då ?
Jo, alla från fittja of course? Men så stannade jag upp vid
Mahsum, den som finns överallt i.. ja överallt.  okej skit skit
snack gjorde vi.. dom döda min hjärna, o retade mig till 100.
Okej nog med det ! Jag träffade på hajdar, jag blev skit ledsen
för att jag inte hälsade, o de gjorde inte han heller. Sen kom
jag hem checkade lite på facebook, och här sitter jag och bloggar
nu. Men ska dra nu, puss ciao :D(L) Vänta jag glömde nämna
att jag gjorde om mycket i mitt rum, och ska göra om ännu mer
det kan bara inte bli mer indiskt. Jag älskar mitt rum . så nu ciao!
os should i say .. AU REVOIR MADMOASELL, MADAME.
HADE LITE SVÅR MED MÄNNEN SÅ FÅR SÄGA MISTER ISTÄLLET.

/ Love is god, san jack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0