My day today (:

Idag vaknade jag som vanligt seen, gammal (dålig) vana. Kom upp, sov nere hos mamma.. Såg att saral åt frukost o mamma(mormor) dammsög ( SOM VANLIGT! ).. åt lite jag oxå, sen planerade jag o saral dagen, lyssnade på lite indiska sen så fixade ja mig o så.. åkte till vårberg efter ett tag o köpte 3 indiska filmer (: sen skäris å köpte lite på apoteket. Kom hem o fixa lite spaghetti, gick ut och åt på terassen. det typ ösregna i 2 minuter haha under de 2 minuterna gick jag o plocka vinbär :D ska baka av d imorgon . Så ska jag gå och kolla på mina underbara indiska filmer strax medans mormor o dom går på middag med släckten, har ingen vidare lust och gå dit så jag sitter hemma resten av kvällen. JUUUUSTEEE imorn är det ju final mellan spanien och tyskland, fyy jag gillar VERKLIGEN inte tyskland så jag hoppas på att spanien vinner, dom är dessutom grymma ! Fast portugal e ju ändå favoriten, dom hade bara lite otur. Nu ska jag gå till vardagsrummet o checka läget där..
*Nästan så där såg min goda måltid ut.
*Önskar spaniorerna vinner över tyskarna från hjärtat.
*De indiska filmerna jag köpt, dessutom 2 hetingar i 1&2 filmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0