imorse..

ååh vaknade av att - oops kommer inte äns ihåg av vad, men blakhara så vaknade jag. Sen sa sima(mamma) : KOMMER DU MED MIG TILL BUTIKEN, Är ganska trött..?
jag tror inte det var mkt av en fråga eller jag vet att det inte riktigt är en fråga utan typ, du kommer till butiken va ? haha så söt som hon är måste man väl säga JA !? Så ja gick upp och snabbplatta håret fixa till mig lite och så sen tog jag med mig Bhoothnath&u me aur hum.. tror vi kollar på bhoothnath först, sen får vi väl se om vi får tid med den andra filmen xå. japp, men nu gnäller chip järnet. så tror ja ska leka med honom lite nu.. c-yo :D§
( ÄR INTE HEMMA SÅ BILDERNA FÅR VI VÄL VÄNTA MED ) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0