Igår kväll och idag.. bilderna e lite konstiga, men tillhör texten.


Igår satt jag och kollade på två indiska filmer.. Kabhi khushi kabhi gham & sarkar raj, sarkar raj var inte riktigt min smak haha men vill fortfarande veta va som händer i 3 delen :D Kabhi khushi kabhi gham är genom åren den bästa film som skapats ! och kal ho na ho så klart men aso kkkg är verkligen en klassiker. Oso dog jag nästan av skratt när rani mukerji sjöng happy birthday till amitabh bachchan i filmen HAHA med stora bokstäver ! sen gick ja och min moster en promenad med chip lillen, underbar kväll § Idag vaknade jag 2 gng av att chip grät så jag öppnade trädgårdsdörren så han fick springa runt lite, sen vaknade jag ganska sent har nte riktigt koll när men iaf åt jag frukost och lyssnade på indisk musik (har en skiva med bara sharukh khan :D:D) sen när ja precis ätit färdigt började jag dansa lite, 3 låtar o man är död på riktigt haha! sen satt ja ba o lyssna på de, tills mamma(mormor), sahar&naser gick till mio haha seyran ringde och sa att de vart 50% rea på mio, förresten hoppas de kommer hem med mina bilder från mediamarkt ! då när de hade gått platta jag håret och satte mig och lyssna på ännu mer indiska och nu sitter jag här och skriver medans jag lyssnar på dastaan e om shanti om .. seees senareee ska fixa lite saker, not sure on what men ändå :D- c'u §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0