veer pratap singh & zaara hayat khan not even god can destroy their love.


kollade på faana, veer-zaara, kal ho na ho, kabhi koshi kabhi gham..
alla va grymma men jag grät som jag vet nte vad när vi kolla på alla dom, fhan d e nte äns 1 gng
men d va så sorligt :(.. jag e besatt av bollywood.. fick världens bästa nyheter SKAAAAAAAAA T LONDON PÅ INDISK KONSERT M AMITABH BACHCHAN, ABISHEK BACHCHAN, ASHWARIYA RAI, PREITY ZINTA, SHILPA SHETTY ( FASTÄN JA NTE GILLAR HNE ALLS !).
HIHI BÄSTA SOMMAR NYHETEN IAF. HAR HAFT SKIT SOMMAR. 
HAR INTE MYCKET ATT SKRIVA. HAR INTE VARIT PÅ DATORN SEN MITT FÖRRA INLÄGG SÅ.. MEN SORRY ORKAR VERKLIGEN INTE M DATORER LÄNGRE ! O DEN HÄR TEXTEN KOMMER BLI MER O MER TRÅKIG OM JA FORTSÄTTER. SÅ CIAOCIAO ´DONKEYS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0