jobbardar.


HEJHEJ :D
har inte alls orkat blogga på sistone, men ja lovar bloggen är d första ja tittar på när jag väl är inne, så till annat.. JAG HAR KOLLAR PÅ VEER-ZAARA 4 gng den här veckan och kommit fram till att min son ska heta veeru och min dotter zaara.. hih.. annars 2 till tjejer som heter lana & lara.. OM NI VÅGAR STJÄLA NAMNEN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDAR JA ER :D
SRK.. JAG DÖR FÖR DIG :( . iaf .. mamma håller på flytta ner butiken till det nybyggda centrumet. BÖÖÖRDA. en speciell sak ni måste veta.. SHIPALL E DEN TRÅKIGASTE KURDEN. tänker på sharukh varje sek.. GAURI HAN ÄR DIN I DETTA LIV MEN I DE 7 ANDRA ÄR HAN MIN ! VHO MERI GHASAM HAHAHAHAHHAAH xD.CIAOCIAO BELLO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0